måndag 9 mars 2015

om para fanns


Denna jacka som e så jävla störd. Ja det är en jacka fast den ser ut som en plastig sweatshirt den har dragkedja en bit ner på ryggen. Känner bara att jag behöver den. Coming soon på hemsidan kollar varje dag om den kommit in än. Inte för att jag har råd men.


Är typ sugen på att börja löpa. Lånade ut mina springskor (som jag köpte för 20 dollar i NY och använde när jag gick till ica typ) till mathilda som skulle va tennisspelare på en sittning i våras och dom överlevde inte den kvällen. Tränar som sagt aldrig men såg dom här w energy boosten på stadium i veckan och dom är så fucking snygga. Om jag får sommarjobb ska jag köpa dom så jag har vettiga working shoes.




Någon tröja från omighty. Deras hemsida är så psykos, min dator flippar typ alltid när jag är inne där fläktarna går igång som fan ni vet. Iallafall har dom massa skoj, allt känns väldigt internet år 2015. Sry for dåliga bilder gick inte att spara så fick printscreena. Tipsar iallafall om att kolla in pga kul grejer.


Denna co-ord från asos white. Materialet syns inte på bilden men det är typ lite blommönstrat i mörkblått och svart mmmm så snyggt. 



Denna bomber från brixtol. Den är för snyyyygg. Och för dyyyyr.


Sista adidas lovar men hur tunga är inte dom hära. 280 €, kram.


Saker jag vill ha men inte vet hur dom ska se ut:
- En väska. Går antingen runt med min stora ryggsäck eller en pyttepytteliten shoulder bag just nu, behöver något mellanting. Så enormt trött på väskor bara? Hur ser en snygg väska ut? Funderar på att köpa en gympapåse haha... Men känns inte så kul.
- JEANS. Behöver vettiga svarta jeans pga så trött på dr denim som blir gråa efter ca 2 timmar. Men min kropp är så van med snooortajta jeanstights nu att allt annat känns som att ha på sig mjukisbyxor. Stort issue.
- Sugen på att börja använda smycken men var börjar man ens???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar