tisdag 24 mars 2015

:-)

Nu kommer, believe it or naahh, ett typ pepp inlägg. Förra onsdagen vändes all min olycka då jag relativt out of the blue fick erbjudande om att vara elevassistent i en klass på skolan jag vikarierat lite på. Så nu är jag i en supermysig högstadieklass på särskolan och jobbar nästan heltid (HÖRDE NI nästan heltid?!) fram till sommaren!! Började igår men gillar det redan supermycket, idag var vi och badade hela skoldagen så är heeeelt slut efter att ha åkt massa vattenrutchkanor och så vidare.



För att fira mitt nya jobb länsade jag mitt konto och beställde denna jacka/tröja/vad det nu är från adidas samarbete med HYKE. Den ser lite ut som en sån frisörcape och jag älskar den!!!



Här är några bilder från förra torsdagen då jag sjuk snyggdag. Nu sitter jag i blött hår och dricker kaffe för att bli pigg för ikväll ska jag hänga med Ida och Joanna som jag inte träffat ordentligt sen i januari typ. Den här veckan kommer bli tung, fyller år imorgon (?) och på torsdag ska jag fira det med mina bästisar och sen är det helg och då händer det lite roliga grejer som jag ser fram emot. 

Iallafall, life känns för tillfället väldigt nice och lätt typ. Idag är det sol, på fredag får jag lön och snart är det april. Jag har sagt till min studievägledare att jag vill börja skolan i höst igen och varit på en till intervju för sommarjobb. Nästa vecka är det påsk och då kommer Emma hem och sen har jag ledigt en vecka i maj då jag ska åka och hälsa på Alva i Barcelona! Även om det kanske låter fett mkt brag osv men fuck vad jag förtjänar att få känna såhär en stund efter denna pissiga vinter. Kram på er.  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar