söndag 15 mars 2015

helgen vecka 11

Helgen började med att jag åkte till ett nyöppnat ica maxi. Var pepp på provsmakningar men det fanns nada zero noll provsmakningar... Mamma köpte tulpaner som jag fick äran att bära därav denna bild.



Sen käkade jag tacos innan jag åkte till sophie. Sophie skulle jobba dagen efter men var snäll och lät mig michaela och lisa få förfesta hos henne. Som tack för det gav vi henne vin! Och då blev hon också sugen på att följa med ut... Så då gjorde hon det!



Roligaste med denna kväll var ju att vi av ngn jävla anledning hamnade på strömpis!!! Tredje gången jag var där någonsin. Alltid sån upplevelse, fick exempelvis en ass grab och djn hade en stream på sig själv. Sophie was feeling it tho.





Sen efterfestade jag och elias och josef. Tanken var att typ 7 till pers skulle med på efterfesten men så blev det inte för folk var trötta?! Det var dock elias också för han somnade i soffan. Vi lyssnade på careless whisper typ en miljon gånger för jag hade inte hört den på väldigt länge och älskar den mycket. Och så skickade jag orimligt många snaps ber om ursäkt till alla drabbade.

Dagen efter hade jag en fantastisk bakisdag. Först gick jag på stan med pappa för att han ville veta vad jag önskade mig i födelsedagspresent (fyller om 1,5 vecka wooop) och han bjöd mig på lunch även (valde plocktallrik) samt 1 öl. Valde den jag tyckte hade finast flaska lol.




Sen mötte jag upp lisa och sophie som vaknat till liv. Jag var för en gångs skull minst bakis, kändes som en blessing. Vi köpte glass och gick och köpte mindfulnessfärgläggningsböcker. Färglagt så mycket, vet inte om jag blir så mindful av det men det är mysigt och kul typ.

Efter det åkte jag hem och napade i en stund eftersom jag sovit ca 4 h efter efterfesten. Napen råkade dock bli för lång så jag vaknade av att min faster och hennes man plingade på lite pinsamt... Hade på mig samma kläder som jag haft i 24 h, alltså festat och sovit i, på middagen. Däremot tyckte dom jag var fin så det blev succe. Såg jag nästan hela melodifestivalen för dom hade på det "i bakgrunden" haha. Hade inte sett någon delfinal innan så som utomstående tyckte jag jon henrik var bäst pga norrländsk och sjukt jävla babe.


Sen bytte jag äntligen om från dom äckliga kläderna och åkte till stan och drack mer öööl. Det här är tyvärr den enda bilden jag har så det om det.

Idag har jag varit bakis, färglagt lol, gått en promenad och ätit massa grejer. Varit extremt matbakis idag, vilket är skönt för brukar ju vanligtvis kräkas och inte kunna äta när jag är bakis. Imorgon ska jag inte jobba som vanligt för har blivit av med mitt enda fasta vikariat :-)))) så kul när kommunen gör nedskärningar och det drabbar en med lägsta barnskötarlönen á 106 kr/h alltså! Orkar inte prata om hur jävla surt detta är, men ni kan kalla mig panklice från och med nu fuck off.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar